Zoekwoordenplanner Google

zoekwoordplanner-zoekwoorden-ideeen

De zoekwoordenplanner van Google is het bekendste hulpprogramma, die gebruikt wordt bij het maken van een zoekwoorden analyse. Met de zoekwoordenplanner kun je zoekwoorden vinden, zoekvolumes en hoe groot de concurrentie is. Hoe werkt de zoekwoordenplanner De zoekwoordenplanner van Google geeft je de mogelijkheid om verschillende zoekwoorden te vinden die jou doelgroep gebruiken. Deze zoekwoorden gebruiken ze voor hun zoekopdrachten…. Lees verder »

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Rich snippets

rich-snippets

Rich snippet zie je redelijk vaak voorbij komen in de zoekresultaten van Google. Zoekresultaten met een rich snippet vallen meer op tussen alle anderen. Wat is een rich snippet Een rich snippet is extra informatie die toegevoegd wordt aan de zoekresultaten in Google. De titel, url en meta description worden aangevuld met rijke data. Zo kun je meer vertellen over… Lees verder »

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Zoekwoorden hulpprogramma’s

zoekwoord-programma

Zoekwoorden vormen de basis van SEO, maar je kunt wel stellen dat zoekwoorden grotendeels de basis zijn voor een website. Het maken van een goede zoekwoorden analyse is daarbij van belang. Het gebruik maken van zoekwoorden hulpprogramma’s kan daarin niet ontbreken! Welke hulpprogramma is de beste Er zijn verschillende programma’s die je kunnen helpen in je zoektocht naar de juiste… Lees verder »

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

Zoekwoorden analyse

zoekwoorden-analyse

Het maken van een goede zoekwoorden analyse biedt zowel mogelijkheden voor zoekmachine optimalisatie als zoekmachine adverteren. Aan de hand van een goede zoekwoorden analyse kun je bepalen welke content je wilt plaatsen op je website. Je kunt tevens bepalen op welke zoekwoorden je wilt adverteren. Voordelen zoekwoorden analyse Structuur aanbrengen in de content die je wilt aanbieden Landingspagina’s maken, voor… Lees verder »

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

9 Tips voor Expanded Text Ads

expanded-text-ads

De expanded text ads (ETA)ook wel uitgebreide tekstadvertenties genoemd zijn de nieuwe advertenties binnen Google AdWords. Je kunt dus nu aan de slag om de expanded text ads aan te maken! Wat is er verandert en waar moet je op letten? Wat is er verandert met de expanded text ads? Zoals bekend zijn de advertenties aan de rechterzijde van de… Lees verder »

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone

A/B testen

a-b-testen-uitgelicht

A/B testen is een manier van testen die heel toepasbaar is binnen de online marketing. A/B testen is een manier om 2 varianten te testen onder de bezoekers van een webpagina. Hierbij wordt er gekeken welke variant het meest het gewenste effect heeft. In de basis is A/B testen niet zo moeilijk. Je hebt van een bepaalde pagina twee varianten…. Lees verder »

Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedInEmail this to someone